No dobre, nebudem až taký prísny, čo takto aspoň posledných 30 rokov svojho života bol verný jedným ideálom, jednej politickej strane, jednému názoru na to, ako riadiť túto krajinu a nebol prichytený pri podvodoch na slobode, demokracii a morálke?
Je nedeľa, tak sa skúsme s krvou plnou chylomikrónov zamyslieť nad tým, či fakt je úplne normálne opakovane a opakovane recyklovať ľudí, čo sa hnusne spreneverili či v záujme vlastného prospechu dookola hľadajú cestu najmenších odporov.
Čo si mám myslieť o ľuďoch, čo sa teraz zas a znovu podľa rovnakého vzorca budú zgrupovať tam, kde je najväčšia šanca dostať sa ku korytu či natajňáša poza bučky presadiť svoje ideje?
Títo ľudia zas odsúdia voličov na Slovensku voliť menšie zlo. Nebude to voľba nejakej vízie, bude to prinajlepšom voľba proti niečomu a s istotou niečoho „pre istotu“ utajeného. Tí ľudia už rovno vstupujú od začiatku s istotou, že občania Slovenska si pravdu nezaslúžia, že ju neunesú, že ju nepochopia.
Zas sa niekomu zdá ako najlepší nápad strašiť ako najlepší spôsob zbierania podpory. Nakoniec to zaklincujú obligátnym: Kto sa nepridá k nám, hoc sme podviedli pravdu a pravidlá, ten chce návrat Fica, vládu fašistov a hádže Slovensko do rúk putina.
Pred 4 rokmi všetci odborníci hodnotili to, čo sme my odborníci pod hlavičkou SaS dali dohromady ako volebný program, ako ponuku pre Slovensko, tak toto ohodnotili odborníci ako najlepšiu ponuku pre občanov. V rámci politických kompromisov vznikla koaličná vláda a keď nie jeden z jej členov začal stvárať hovadiny nehodné kompromisu, tak sme my profesionály v SaS zasiahli (no dobre tak ja) a skončil životu nebezpečný minister Krajči. Keď začal Matovič vládnuť s fašistami, povedali sme v lete 2022 dosť. Ako je vidieť z neschopností plodených OĽaNO a Sme rodina na jeseň 2022, akonáhle odišli odborníci pod hlavičkou SaS, vláda nedokáže absolútne nič.
Napriek tomu, že je to práve vrchol nevkusu a neschopnosti, teda Matovič a jeho OĽaNO, kto okiadza dookola SaS od prvých chvíľ koalície, demokratický volič to berie ako bernú mincu. Dokonca sa tu zo záhrobia politiky prelomu milénia objavujú z politiky odídení, ktorým sa táto palebná príprava náramne hodí a nezabudnú si podprahovo prisadiť a osvojiť si postoj „na matoviča“ ako svoje najobľúbebnejšie myšlienky.
Ako chcú títo odpísaní stratenci bojovať o slovenského voliča, ako chcú presvedčiť, že ich návrhy pre Slovensku boli naozaj tvrdo oponované a prešli víťazne vnútrostraníckymi zápasmi, ak jediné, čo doteraz dokázali, bolo buď hlasno či zbabelo tresnúť za sebou dverami (Korčok, Mistrík, Nicholsonová, Poliačik, Dvořák, Baťo, Drucker, M. Kollár…), alebo sa porúčali cestou vyvodenia politickej zodpovednosti, aby ich občania nevláčili po súdoch (Dzurinda…)?!?
Iste, marketing a propaganda jasne hovoria, že ľpieť na princípoch, držať sa vízie a hľadať podporu toho, čomu verím, že to nie je tá správna cesta. Naopak, riadenie sa preferenciami, nadbiehanie prvej signálnej sústave, intrigy, programové zakrývanie skutočne nevyhnutného, akékoľvek neodhalené klamstvá alebo odhodenie využitých poštových koní sú istotou 80 mandátov v Národnej rade alebo 28 773 prednostných hlasov.
Takže budeme zas svedkami rovnakej marketingovej súťaže a súťaže propagandistov. Marketingu a propagandy niečoho, čo oni vedia, že sa nikdy nestane realitou, ale bude slúžiť ako dopravný prostriedok pre úplne niečo iné.
Jo len tak pre poriadok: Presne takto sa do Národnej rady dostal 6x predkladaný návrh na zákaz interrupcii, 3x zákaz nedeľného predaja, 3x vládol Smer a fašisti sedia v NR SR a EU parlamente. Toto a mnoho ďalšieho hnusu sa tam dostalo predvolebnými proklamáciami politiky, ktorá sa po voľbách nikdy nemala stať realitou.
Možno ste si nevšimli, ale práve prebieha ľuďmi na Slovensku šialená dezilúzia práve z totálneho rozporu medzi prázdnym marketingom OĽaNO vzbudenými očkávaniami a realitou vlády matovičových atómoviek a totálnej neschopnosti ich nominantov.
V mojej Českej republike sa to podarilo. Po 30 rokoch práce pre demokraciu a slobodu nasadol do zbierania podpisov, hľadania širokej podpory, presvedčovania donorov totožným s obsahom verejnej kampane, až sa ukázalo, že väčšina ľudí to zvládne aj počúvať aj si to isté aj vybrať vo voľbách. Dvakrát!
Tak sa teda v mojej Slovenskej republike skúsme takto v nedeľu, s krvou plnou chylomikrónov, zamyslieť ešte hneď takto z kraja, či sme naozaj odkázaní na „marketing Dzurindom“ voči občanom, aby sme mali vo vláde nevierolomných.
Pod čiarou: V texte chýba pomenovaná jedna skupina, ale to by som podporil jeden marketingový fígeľ, ktorý modráci vypustili. Takže pre záznam uvádzam, že som to na konci januára hovoril.