Mýlil som sa. Č-reklama tromfla R-agentúry

Minulý týždeň predviedol podnikanie firmy Štát, s.r.o. r-minister. Myslel som, že keď tromfol t-sociálne podniky, že už sa hádam v podnikaní štátu nedá dosiahnuť hlbšie. Kajám sa a priznávam: Mýlil som sa.

Ak sa vyučíte za podlahára, je viac ako 60-­percentná pravdepodobnosť, že si nenájdete prácu.

Ešte horšie sú na tom klampiari, v ich odbore bola miera absolventskej nezamestnanosti vlani v septembri 80 percent. Rok predtým bola ešte vyššia. Vyplýva to z údajov Ústavu informácií a prognóz školstva.

Minister školstva Dušan Čaplovič chce propagovať študijné programy, ktoré majú vyššiu mieru nezamestnanosti ako gymnazisti.

Reklamu by mal dostať napríklad odbor kaderník. Nezamestnanosť tu bola v septembri 2012 viac ako 13 percent. U cukrárov to bolo takmer 20 percent, u pekárov 25 percent.

 

Zdroj:  SME.sk | Čaplovič chce dostať mladých aj tam, kde sa ťažko uplatňuje.

Sľubujem, nabudúce si dám pozor. Zdá sa, že podnikateľské dno je oveľa oveľa hlbšie ako sa jednému kapitalistovi môže prisniť v tom najhoršom sne.

Je marec – mesiac podávania príspevkov kapitalistov na financovanie podnikania firmy Štát, s.r.o.

Share Button

Názor na “Mýlil som sa. Č-reklama tromfla R-agentúry”

Komentáre sú zakázané.