Samozrejme, že vás napadlo "Postihovať!"?

Takto sa nám jednotliví kandidáti medziriadkami postupne vyfarbujú. Už minule som vás upozornil, že pri výbere treba myslieť na dlhodobú udržateľnosť a predvídateľnosť názorov vašich poslancov.

Podľa firmy MANGO (odobrené SOI) nápis „sale“ na etikete predávaného tovaru znamená v prvom rade „predaj“, nie „zľavu“ a preto ho nemožno automaticky vykladať ako predaj so zľavou.

Rôzne vulgárne komentáre mi napadli, ale predsa len ako verejný činiteľ musím zachovať určité dekórum

Zdroj:  Podľa firmy MANGO (odobrené SOI) nápis „sale“ na… – Miroslav Beblavy.

Samozrejme, že vás napadlo „Postihovať!“? Hm, ja to zvyknem nazývať eštébácka mentalita. Ako toť nedávno.


Nie, Miroslav to tak rozhodne nenapísal, a keď by došlo na lámanie chleba, tak by to uhádal, že on píše o vode a ja o tekutine. Mal by pravdu. Stáva sa mi to často, že to uhádajú. To preto, že od čias mečiarizmu na také ako bolo „nie sú dôkazy skutok sa nestal“ nehrám.

Je to jednoduché – nakupujem tam, kde ma nechcú ojebať. Prípadne tam, kde to tak necítim. Viem, že vymýšľajú, ale konečná cena je to číslo, ktoré som mentálne ochotný zaplatiť.

Cena je len číslo!

A čo štát? Učiť, vychovávať, „vzdelávanie dospelých“. Základná poučka zákazníka v kapitalizme: „Nákupom odmeňujem.“

Chcem naozaj taký štát, ktorý bude sypať zrno do kurníka namiesto toho, aby naháňal sliepky po dvore palicou. Nakoniec tie sliepky do toho kurníka dostanete tak či tak. Ale ten pocit! Pre nás priemerne poctivých a priemerne dokonalých je pocit skutočne dôležitý.

Share Button